21 Kas 2008

Holophonic Sesler..

Dün bir yaşıma daha girdim.. Bir arkadaşım "Sanal Gerçeklik" adı altında bir link yolladı.. Adamlar bir ses kaydı yapmışlar kulaklıkları taktığınız anda herşey etrafınızda gerçekleşiyor!! İnanılmaz bir şey.. Aşağıdaki adrese tıkladığınızda başlayacak olan ses kaydı gerçekten son nokta.. Fakat kulaklık takmak şart!! Kapatın gözlerinizi ve takın kulaklıklarınızı; İbrahim abi'nin berber dükkanına hoşgeldiniz :)
İşte berber dükkanı :
"http://ccgi.bluerabbit.plus.com/virtualbarbershop/"

3 Yorum:

Blogger Noni dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

21 Kasım 2008 08:56  
Blogger Noni dedi ki...

Tanrım inanılmaz arkama dönüp berbere bakmak istedim resmen bu kadar gerçekçi yapmışlar :)

21 Kasım 2008 08:57  
Blogger aboo dedi ki...

abi geçen suadiyedeydim ati'ye dedim ki "virtual barber shop varmış..." bak üç nokta çünkü daha konuşuyodum ama hemen cevap geldi "onu çoook önce dinlemiştim". peki abiii

26 Kasım 2008 01:57  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa