7 Eki 2009

Ortak ATM ?

1 Ekim'de Türkiye ortak ATM devrini başlattı. Avrupa'da bile olmayan! Ne büyük rahatlık diye düşündüm kendi kendime, çok sık banka kullanan bi insan olarak. Velhasıl kelam aldım soluğu geçen gün hesabımın olmadığı farklı bir bankada, hem denemek için bu sistemi, hem de gereken parayı çekmek için. Paramı çektim gönül rahatlığıyla harcadım. Dün internet üstünden hesabımı kontrol ettiğimde birşeyler tersti! Sonra hesap hareketlerine tıklamamla gördüm ki adi banka hesap bakiyesi kontrolüm ve para çekmem için benden 4.25 TL almıştı!! Soyuldum imdaaaat...
Buyrun size genel tüketicinin haberi olmayan ve bankaların söylemediği komisyon fiyatları!!

Yapı Kredi Bankası
Bakiye Görüntüleme 0,50 kuruş
Para Çekme Komisyonu 3.5 Lira

İş Bankası
Bakiye Görüntüleme 0,25 kuruş
Para Çekme 1 lira 70 kuruş

Akbank
Bakiye Görüntüleme 0,50 kuruş
Para Çekme 4 lira

Ziraat Bankası
Bakiye Görüntüleme 0,20 kuruş
Para Çekme çekilen miktarın yüzde 1 + 75 kuruş

Garanti Bankası
Bakiye Görüntüleme 0,50 kuruş
Para Çekme 4 lira

Fortis
Bakiye Görüntüleme 0,50 kuruş
Para Çekme 4 lira


0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa